شناسهٔ خبر: 173519 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت روز خبرنگار

آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن ۱۷مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن ۱۷مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: ۱۷ مرداد مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصتی است گرانبها برای تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه که پای در عرصه خطیر اطلاع رسانی نهاده‌اند و صادقانه به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در حوزه‌های مخنلف تلاش می‌کنند و همواره در خط مقدم اتفاقات و رویدادها قرار دارند.

بی‌شک توفیقات روزافزون شرکت بازآفرینی شهری ایران در مدیریت و راهبری شتاب بخشی به  نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی،  رشد و توسعه نوسازی مردمی مسکن و رکورد شکنی میزان پروانه‌های صادره در سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ مرهون مشارکت و نقش‌آفرینی ارزنده رسانه‌ها و خبرنگاران طی یک سال گذشته است.

  این شرکت تاکنون بسته‌های تشویقی گوناگونی از جمله بسته تشویقی کالبدی ۱۹ بندی و بسته تشویقی بافت‌های تاریخی را تدوین و به تصویب رسانده است اما پر واضح است این بسته‌ها زمانی موثر واقع می‌شوند که با کمک اصحاب رسانه و جریان‌سازی، ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری از آنها مطلع شوند. در این مسیر برای انعکاس و تبیین و تشریح بسته‌های تشویقی حمایتی و در جریان قرار دادن شهروندان از اقدامات و تلاش‌های شرکت، چشم امید به رسانه‌ها داریم.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به تمام طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و جهاد تبیین که مشفقانه و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، به ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حوزه مسکن و بازآفرینی شهری تبریک و تهنیت می‌گویم.